falatbakhtar falatbakhtar .

falatbakhtar

شركت فلات باختر صدر

خريد نيتروژن ساز

روش كار PSA

تكنولوژي PSA بر مبناي انتقال جرم و بر اساس جذب سطحي عمل مي نمايد. مولكول هاي اكسيژن موجود در هواي ورودي توسط جاذب CMS جذب شده و مولكول هاي نيتروژن در اين فرآيند از CMS عبور مي كنند و نهايتا از سيستم خارج شده و در تانك ذخيره جمع آوري مي شوند. در اين زمان است كه نيتروژن آماده استفاده مي باشد.

سيستم نيتروژن ساز شامل ۲ برج جذبي مي باشد كه از ماده ي كربن مولكولارسيو پر شده است. هواي فشرده پس از رد شدن از تله آبگير، دراير و ميكرو فيلترها تصفيه كامل شده و وارد برج ها مي گردد. مولكول هاي اكسيژن توسط كربن مولكولارسيو جذب شده و گاز نيتروژن خارج مي گردد. وقتي كه يك برج عمل جذب را انجام مي دهد در برج ديگر با كم شدن فشار، عمل احياء مواد صورت مي گيرد. نيتروژن سازهاي ارائه شده توسط شركت مهندسي فلات باختر صدر با ظرفيت توليد ۱m۳/hour تا ۱۵۰۰m۳/hour در خلوص ۹۵ درصد تا ۹۹.۹۹۹ درصد مي باشند و توانايي كاركرد ۲۴ ساعته در طول سال و قابليت روشن و خاموش شدن دستگاه به صورت هوشمند (Startup/Standby) باعث مي گردد تا امكان استفاده از اين دستگاه ها براي كاربران ساده و آسان باشد.

مهم ترين نكته در خريد نيتروژن ساز اين است كه كالا را بايد از شركت هاي معتبري كه خدمات پس از فروش لازمه را ارائه مي دهند خريداري كرد و در انتخاب نوع نيتروژن ساز به كاربرد آن دقت نمود.

جهت خريد نيتروژن ساز مي توانيد به موارد زير دقت كنيد:

  • هنگام خريد نيتروژن ساز حتما به استانداردهاي ارائه شده توجه نماييد و از خريد نيتروژن ساز با مارك ها و برندهاي ناشناخته خودداري كنيد و سعي كنيد قبل از خريد نيتروژن ساز از شركت توليد كننده و نوع برند و ... اطلاعات كافي كسب نماييد.
  • جهت خريد نيتروژن ساز بايد به دو نكته فني دقت نماييد:١. نوع كاربري٢. نيتروژن ساز كه اندازه نيتروژن ساز را بايد بسته به نياز خود تعيين كنيد.
  • هنگام خريد نيتروژن ساز، تمام ويژگي هاي آن را در نظر بگيريد.
  • در خريد نيتروژن ساز به دستگاه هاي مكملي كه لازمه كاركرد صحيح آن مي باشد نيز دقت كنيد (كمپرسور، دراير، واتر تراپ، مخزن ذخيره)
  • در بسياري از مشاغل و صنايع مانند بيمارستان ها، داروسازي ها، صنايع غذايي و … هواي فشرده پاك مورد نياز است. هواي فشرده پاك و خالص باعث افزايش طول عمر تجهيزات و قطعات پنوماتيكي مي شود، همچنين به دليل حذف آب و رطوبت از هواي فشرده، از زنگ زدگي لوله ها و شيرآلات جلوگيري به عمل مي آيد. در صنعت جهت حذف آلودگي هاي مورد اشاره از انواع فيلترها و ميكروفيلترها استفاده مي گردد. ميكروفيلترها داراي ضريب جذب متفاوتي مي باشند كه اين قدرت جذب تابع شرايط فشاركاري، دماي هوا، مقدار ذرات معلق و … مي باشد با اين تفاوت كه نوع المنت به كار رفته در آنها نيز در مقدار جذب و تخليه ذرات موثر است. اين المنت فيلترها مي توانند تا ۹۹ درصد ذرات را جذب كنند، در خريد نيتروژن ساز بايد به فيلترها و ميكروفيلترهاي استفاده شده در دستگاه توجه لازم را داشته باشيد.
  • كاتاليست و جاذب: در خريد نيتروژن ساز به جاذب استفاده شده در نيتروژن ساز دقت داشته باشيد.
  • اين را در نظر بگيريد كه ممكن است در خريد نيتروژن ساز فروشنده به شما قيمت پاييني پيشنهاد بدهد ولي بايد بدانيد كه ممكن است دستگاه مورد نظر، نيتروژن را با درصد خلوص پايين ارائه مي دهد و كيفيت جاذب ها و تجهيزات بكار گرفته شده پايين و امكانات كمتري دارد.

اكسيژن ساز

دستگاه هاي اكسيژن ساز براي كاربردهاي متفاوتي توليد و عرضه مي شوند.
شركت فلات باختر صدر با توليد اكسيژن سازهاي صنعتي براي استفاده در بسياري از صنايع مانند پرورش ماهي، مراكز درماني و بيمارستان ها، برشكاري اكسيژن، مشعل هاي هيدروژن-اكسيژن در صنعت شيشه سازي، مراكز پژوهشي و آزمايشگاه ها ...و ... فعاليت دارد.
شما بايد هنگام خريد اكسيژن ساز به فعاليت و حرفه خود توجه داشته باشيد و دستگاه تان را با توجه به كارايي مورد نياز خود خريداري نماييد. بايد هنگام خريد اكسيژن ساز شركت ارائه دهنده دستگاهي را انتخاب نماييد كه خدمات پس از فروش بهتري ارئه ميدهند.
ممكن است شما كپسول اكسيژن يا اكسيژن ساز را به عنوان يك وسيله براي رساندن اكسيژن به بدن بشناسيد، اما بايد توجه داشته باشيد كه روش رساندن اكسيژن در كنار مشخصات اين دو مدل اكسيژن رساني كاملاً متفاوت مي باشد.
در زير چند نكته را بيان مي كنيم كه شما را به خريد اكسيژن ساز به جاي كپسول اكسيژن تشويق مي كند:
از آنجايي كه اكسيژن موجود در كپسول اكسيژن تمام مي­شود، شما با خريد اكسيژن ساز، مي توانيد دستگاهي با توانايي توليد اكسيژن بطور ثابت داشته باشيد.
كپسول اكسيژن پس از گذر زمان دچار نشتي اكسيژن به اتمسفر مي شود و در نتيجه اكسيژن موجود در محيط افزايش مي يابد. هواي اشباع شده از اكسيژن، احتمال آتش سوزي را افزايش مي دهد و اگر در چنين شرايطي آتش سوزي اتفاق بيافتد به خاطر وجود اكسيژن اضافي، مهار آن بسيار سخت مي باشد. با خريد اكسيژن ساز مي توانيد اكسيژن مورد نياز خود را تأمين كنيد و نگراني براي نشت گاز نداشته باشيد و در نتيجه با خريد اكسيژن ساز امن تر نفس بكشيد.
هزينه يكي از فاكتورهاي مهم به حساب مي آيد. اين در حالي است كه نحوه پرداخت براي كپسول اكسيژن و خريد اكسيژن ساز متفاوت است. براي كپسول اكسيژن، هزينه در گذر زمان پرداخت مي ­شود؛ در حالي كه براي خريد اكسيژن ساز هزينه يكجا در ابتدا پرداخت مي شود. با توجه به شارژ چند روز به چند روز كپسول اكسيژن، خريد اكسيژن ساز مقرون به صرفه تر به نظر مي رسد.
مي توان نتيجه گرفت بين خريد اكسيژن ساز يا كپسول اكسيژن برتري با دستگاه هاي اكسيژن ساز است.همچنين جهت خريد اكسيژن ساز مي توانيد به موارد زير دقت كنيد:

  • هنگام خريد اكسيژن ساز حتما به استانداردهاي ارائه شده توجه نماييد و از خريد اكسيژن ساز با مارك ها و برندهاي ناشناخته خودداري كنيد و سعي كنيد قبل از خريد اكسيژن ساز از شركت توليد كننده و نوع برند و ... اطلاعات كافي را كسب نماييد.
  • جهت خريد اكسيژن ساز بايد به دو نكته فني دقت فرماييد: ١. نوع كاربري ٢. سطح استفاده اكسيژن كه اندازه مخزن اكسيژن ساز را بايد بسته به نياز خود تعيين كنيد.
  • هنگام خريد اكسيژن ساز تمام ويژگي هاي آن را در نظر بگيريد.
  • در خريد اكسيژن ساز به دستگاه هاي مكملي كه لازمه كاركرد صحيح آن مي باشد دقت كنيد (دراير، واتر تراپ، مخزن ذخيره).
  • در بسياري از مشاغل و صنايع مانند بيمارستان ها، داروسازي ها، پرورش ماهي و … هواي فشرده پاك مورد نياز است. هواي فشرده پاك و خالص باعث افزايش طول عمر تجهيزات و قطعات پنوماتيكي مي شود، همچنين به دليل حذف آب و رطوبت از هواي فشرده، از زنگ زدگي لوله ها و شيرآلات جلوگيري به عمل مي آيد. در صنعت جهت حذف آلودگي هاي مورد اشاره از انواع فيلترها و ميكروفيلترها استفاده مي گردد. ميكروفيلترها داراي ضريب جذب متفاوتي مي باشند كه اين قدرت جذب تابع شرايط فشار كاري، دماي هوا، مقدار ذرات معلق و … مي باشد، با اين تفاوت كه نوع المنت به كار رفته در آنها نيز در مقدار جذب و تخليه ذرات موثر است. اين المنت فيلترها مي توانند تا ۹۹ درصد ذرات را جذب كنند، در خريد اكسيژن ساز بايد به فيلترها و ميكروفيلترهاي استفاده شده در دستگاه توجه لازم را به عمل آوريد.
  • كاتاليست و جاذب: در خريد اكسيژن ساز به جاذب استفاده شده در اكسيژن ساز دقت داشته باشيد.
  • اين را در نظر بگيريد كه ممكن است در خريد اكسيژن ساز فروشنده به شما قيمت پاييني پيشنهاد بدهد ولي بايد بدانيد كه ممكن است دستگاه مورد نظر اكسيژن را با درصد خلوص پايين ارائه مي دهد و كيفيت جاذب ها و تجهيزات به كار رفته شده پايين و امكانات كمتري دارد. 

 


برچسب: خريد نيتروژن ساز، فروش نيتروژن ساز، خريد اكسيژن ساز، فروش اكسيژن ساز، اكسيژن ساز، نيتروژن ساز،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۳:۱۱ توسط:falatbakhtar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :